PostNL en DPD halen onze pakketten elke werkdag op in Egmond aan Zee. Voor alle bestellingen geldt: op werkdagen voor 16:00 uur besteld, vandaag verzonden.
Zonder track & trace![]() |
Met track & trace![]() |
|
Verzendkosten | € 0,00 | € 2,50 |
Volgende dag bezorgd | ≥ 86,0% | ≥ 96,0% |
Track & trace | ||
Aflevergarantie | ||
Bezorgmethode | Indien mogelijk in de brievenbus, anders belt de bezorger aan |
Kiest u voor gratis verzending, dan wordt uw bestelling meestal als brievenbuspakket verzonden. Past dat niet, dan verzenden we de bestelling met pakketpost. In 86% van de gevallen wordt een bestelling in Nederland de dag na verzending geleverd. In sommige gevallen kan er vertraging ontstaan, die kan oplopen tot 5 werkdagen. Kies deze optie daarom niet bij spoed.
Kiest u voor deze optie, dan krijgt u een e-mail met een track & trace code waarmee u het pakket op de website van PostNL of DPD kunt volgen. Deze optie is alleen beschikbaar in Nederland en kost € 2,50. Als het pakje door de brievenbus past dan wordt dit aangegeven in de track & trace.
We werken samen met PostNL om uw pakket zo spoedig mogelijk af te leveren. Bestellingen worden bezorgd van dinsdag tot en met zaterdag. U kunt kiezen tussen een verzending met of zonder track & trace.
Voor alle bestellingen geldt: op werkdagen voor 16:00 uur besteld, vandaag verzonden.
Bestellingen worden verzonden vanuit ons eigen magazijn in Nederland.
Pakketpost | |
Verzendkosten
De verzendkosten voor pakketpost zijn afhankelijk van het gewicht. U ziet het bedrag voordat u gaat afrekenen.
|
€ 1,95 tot € 6,95 (afhankelijk van gewicht) Gratis vanaf € 50,- |
Levertijd ±
Bestellingen worden op werkdagen verzonden om 16:00 uur. Levertijd gaat in vanaf het verzendmoment en is slechts een indicatie.
|
1-5 werkdagen |
Bezorgmethode
Als de bezorger bij u aanbelt en u bent niet thuis, dan probeert de bezorger het pakket af te geven bij de buren. Lukt dat niet, dan gaat het pakket naar een afhaalpunt bij u in de buurt. U heeft dan 7 dagen de tijd om het op te halen.
|
Indien mogelijk in de brievenbus, anders belt de bezorger aan |
Uw bestelling wordt verzonden via PostNL of DPD. Als het pakje niet door de brievenbus past dan ontvangt u een e-mail met track & trace code. De vergoeding die u betaalt voor verzending naar België is afhankelijk van het gewicht van de bestelling, en kan variëren van € 1,95 tot € 6,95. Welk tarief voor uw bestelling geldt kunt u zien voor het afrekenen.
Sommige feestdagen zijn PostNL en DPD gesloten. Omdat we die dagen geen pakketten kunnen versturen, zijn wij dan ook dicht. Op deze pagina vindt u het overzicht van feestdagen.
Als u een verkeerd adres invult bij het afrekenen, kunt u dit gratis laten corrigeren totdat de bestelling verzonden is. Neem daarvoor contact op met de klantenservice. Als de bestelling al verzonden is naar het verkeerde adres, dan kunnen wij uw bestelling alleen opnieuw versturen wanneer PostNL het pakket naar ons retourneert. In dat geval rekenen wij extra verzendkosten, omdat het pakket opnieuw verzonden moet worden. Reken bij briefpostzendingen op zo'n 2 tot 3 euro. Bij pakketpost kost dit € 14,20.
Bij ons hoeft u niet bang te zijn dat uw bestelling niet geleverd kan worden, want u kunt uw bestelling alleen afronden als de producten in uw winkelwagen op voorraad zijn. Als een product tijdelijk is uitverkocht, dan kunt u het vrijblijvend reserveren door uw e-mailadres op te geven.
Bent u niet thuis wanneer de pakketbezorger langskomt? Dan probeert de bezorger uw bestelling af te geven bij de buren. Lukt bezorgen dan nog niet, dan wordt uw pakket de volgende dag naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt gebracht. Het pakket blijft daar 5 dagen liggen. U krijgt géén briefje in de bus. Houdt daarom uw track & trace pagina in de gaten. Heeft u geen track & trace code ontvangen? Dan past uw bestelling door de brievenbus. Wanneer u niet wilt dat de bestelling bij de buren wordt afgeleverd kunt u dit vermelden bij het afrekenen.
Een bestelling bij ons magazijn afhalen is niet mogelijk. Uw pakket kan wel naar een PostNL of DPD afhaalpunt bij u in de buurt gebracht worden. Neem contact op met de klantenservice als u uw pakket naar een afhaalpunt in de buurt wilt laten sturen.